fbpx

חיפוש חופשי  של מאמרים ווידאו

מאין חומר הלימוד?

חפשו קבוצת לימוד עם

מאמרים נוספים של המורה

-הרפה-לך-כי-נפשך-מרה.001
🌻  ״ הַרְפֵּה־לָהּ כִּי־נַפְשָׁהּ מָרָה־לָהּ״ -(הפטרת לך לך - מלכים ב פרק ד)
להרפות מאחיזות. להרשות לעצמך להיות בשקט ולהינות.
-והיה-ברכה.001
🌻״… וֶהְיֵה בְּרָכָה׃ ״
על תפקידו של הזוכה בברכה להמשיך לתת מברכתו.
-חזק-לחזק-איש-את-רעהו.001
   🌻״אִישׁ אֶת-רֵעֵהוּ, יַעְזֹרוּ; וּלְאָחִיו, יֹאמַר חֲזָק.״. 
חשיבות הרוח בנתינה לעצמי ולרעך.
-וכל-גבולך-אבני-חפץ.001
״…וְכָל גְּבוּלֵךְ לְאַבְנֵי חֵפֶץ״ (ישעיהו נ״ד-הפטרת נח)
על איפיון הגבולות

מאין המילים המועברות בלימוד? 

חומר הלימוד הועבר בשעתו מפי ימימה, זצ״ל. 

את המילים אשר ימימה ״דיברה״ בשיעור, רשמנו (תלמידותיה הישירות) במחברות.

מאין הגיעו המילים שיצאו מפיה של ימימה?

לדעת שמעולם ימימה לא הקריאה מאף ספר ולא הכתיבה מאף מחברת.

אז מאין הגיעו המילים שהיו בפיה והועברו אלינו?

״הכל מאיתו יתברך״ – כך אמרה, זו היתה תשובתה.

 מהמילים אשר הועברו מפיה, למדנו עוד בחייה ומהן ממשיכות ללמוד גם היום.

אלא, שהיום, בשיעורים, מוכתבים מספר משפטים בודדים מתוך חומר הלימוד

ומהם מתפתח שיח שבו הלומדות נותנות את הבנתן לחומר הנלמד.

אהבתם את הפוסט? שתפו חברים >>